Millised on kõige pilkupüüdvamad ja trendikamad reklaamkaubad ehk logotooted?

Räägime toodetest mis on jõudnud kuldsesse tsooni.

Kuldne tsoon saavutatakse kui 3 võtmeelementi on sünkroniseeritud.

1 - Tarbijate eelistus trendi suhtes.

Trendid muutuvad pidevalt, aga praegu domineerivad keskkond ja jätkusuutlikkus.

2 - Muljete arv ehk mitu korda vaatajate pilk konkreetsel tootel peatub.

Heal tootel on muljete arv suurem kui 3000

3 - Kulu mulje kohta, ehk KMK väärtus.

Logotooteid on liiga palju, kõik tahavad midagi müüa. Õige toote KMK on alla 0,5 sendi. Ehk ühe euro eest saad 200 muljet või rohkem.

sublimated-hoodie-mockup-of-a-woman-looking-through-the-window-31249.png

Keskkonnasõbralikud tooted

folded-throw-blanket-mockup-of-a-solid-color-surface-24668.png

Viimase paari aasta jooksul on nõudlus keskkonnasõbralike ja jätkusuutlike toodete järele pidevalt kasvanud. Ja see muutub ainult tugevamaks. Tarbijakäitumises ja väärtushinnangutes domineerib jätkusuutlikkuse trend. Kolmandik naistest ja neljandik meestest ütleb, et tegid sel aastal oste lähtudes keskkonna sõbralikkusest. See number kasvab iga aastaga.

t-shirt-mockup-of-a-woman-holding-a-basket-of-clean-towels-34417-r-el2.png

Lisaks sellele on 46% tarbijatest näidanud, et keskkonnasõbralike logotoodete saamisel on neil ettevõttest parem arvamus. Seega saavad brändid kasu jätkusuutlike toodete haloefektist ja keskkonna trendist.

bomber-jacket-mockup-featuring-a-cool-man-33220.png

Kevadised ja sügisesed ülerõivad.

Kasutusaeg

Tarbijad säilitavad reklaam ülerõivaid tavaliselt 16 kuud. See on märkimisväärne aeg.
Selle aja jooksul koguvad nad 6100 muljet. See tähendab, et iga oma logoga eseme kohta, püüab teie kaubamärk kokku 6100 pilku.
Kliendid eelistavad kergeid ülerõivaid. Nõutud on nii kaalult kergemad kudumid kui vett tõrjuvad kangad.

Suurus on oluline. ;)

Mõelge laiemale suuruste valikule või investeerige venivamatesse kangastesse.
Kõige populaarsem kevad-sügis toode on sünteetiliste udusulgedega jope. Päris udusulgedest valmistatud tooted on allergiate ja loomaõiguste tõttu tarbijate seas populaarsust kaotanud. Sünteetilisi peetakse praktiliseks ja lihtsalt hooldatavaks asenduseks.

Kandekotid

canvas-tote-bag-mockup-over-a-woman-s-shoulder-a11492.png

Need on ühed enim kasutatavad logotooted, mis pole üllatav, kuna need käivad käsikäes jätkusuutlikkuse ja keskkonna trendiga. Tarbijad hoiavad neid keskmiselt 11 kuud ja koguvad selle aja jooksul 3300 muljet.

mockup-of-a-man-holding-a-tote-bag-next-to-a-brick-wall-192-el.png

Miks klient teie logoga kandekoti hoiab ja kasutab? Uuringud näitavad, et peamised tegurid on kvaliteet, kasulikkus ja atraktiivsus. Investeerides kandekotti, millel on need kolm omadust, kasutatakse teie kotti palju sagedamini.

tote-bag-mockup-of-a-woman-sitting-on-a-chair-29457.png

Populaarsemad kohad, kus neid näha võib, on erinevad rahvarohked alad, nagu toidupoed või kaubanduskeskused, mis teeb neist suurepärase püsivusega eseme. Logoga kandekoti KMK väärtus on 0,2 senti.

mockup-of-a-woman-drinking-from-an-aluminum-bottle-while-working-33486.png

Jooginõud

Tasuvuspunkt

Kohandatud logodega jooginõud on veel üks populaarne segment, mida saab alati kasutada. Kuna keskmine tarbija hoiab jooginõusid 12 kuud – sellel on kõrge investeeringutasuvus ja keskmine toote KMK on alla 0,5 sendi.

Täistabamus

Selle segmendiga tabame täpselt kuldse tsooni keskele: Jätkusuutlikkus/keskkona trend, kõrge muljete arv ja väga hea KMK väärtus. Populaarsemad on joogipudelid, roostevabast terasest pudelid ja vaakumisolatsiooniga kruusid, mis hoiavad jooke kuumana ja külmana.

Kas sulle meeldis?

Kirjuta meile ja saame teile näidata personaliseeritud Logotooteid

Error