Kuldne tsoon saavutatakse kui 3 võtmeelementi on sünkroniseeritud.
Viimase paari aasta jooksul on nõudlus keskkonnasõbralike ja jätkusuutlike toodete järele pidevalt kasvanud. Ja see muutub ainult tugevamaks. Tarbijakäitumises ja väärtushinnangutes domineerib jätkusuutlikkuse trend. Kolmandik naistest ja neljandik meestest ütleb, et tegid sel aastal oste lähtudes keskkonna sõbralikkusest. See number kasvab iga aastaga.
Lisaks sellele on 46% tarbijatest näidanud, et keskkonnasõbralike logotoodete saamisel on neil ettevõttest parem arvamus. Seega saavad brändid kasu jätkusuutlike toodete haloefektist ja keskkonna trendist.
Need on ühed enim kasutatavad logotooted, mis pole üllatav, kuna need käivad käsikäes jätkusuutlikkuse ja keskkonna trendiga. Tarbijad hoiavad neid keskmiselt 11 kuud ja koguvad selle aja jooksul 3300 muljet.
Miks klient teie logoga kandekoti hoiab ja kasutab? Uuringud näitavad, et peamised tegurid on kvaliteet, kasulikkus ja atraktiivsus. Investeerides kandekotti, millel on need kolm omadust, kasutatakse teie kotti palju sagedamini.
Populaarsemad kohad, kus neid näha võib, on erinevad rahvarohked alad, nagu toidupoed või kaubanduskeskused, mis teeb neist suurepärase püsivusega eseme. Logoga kandekoti KMK väärtus on 0,2 senti.
Kirjuta meile ja saame teile näidata personaliseeritud Logotooteid